motofanimałopolskie

Producenci samochodów codziennego użytku walczą o sprzedaż specjalnymi rabatami lojalnościowymi, akcjami promocyjnymi typu „czarny piątek” lub „noc cudów” czy wychodzą naprzeciw klientom poprzez mailing lub call center. W salonach Porsche sytuacja wygląda już nieco inaczej, choć również nie można odmówić tym samochodom wszechstronności, którą nie raz już udowodniono. Kiedy w naszej głowie zapadnie decyzja o zakupie i chcąc coś ugrać zapytamy o rabat, na ustach sprzedawcy pojawi się grymas uśmiechu i padnie odpowiedź „to jest Porsche, tu nie ma rabatów”

Jego unikatowość nie wynika z ceny czy specyfikacji, a z ultraniskiego przebiegu. Obecny właściciel przejechał nim jedynie 203 km i to po torze. Skąd ta pewność? Samochód jest w specyfikacji torowej i nie posiada homologacji drogowej. W związku z tym, jeżeli już wyskrobiemy z portfela 3,3 mln $, parę „groszy” na ubezpieczenie, aby pojechać do znajomych pochwalić się nowym nabytkiem, musimy odbyć wizytę w Lanzante Motorsport, która przerabia P1 GTR do użytku publicznego.

Co sądzicie o P1 GTR? Zasługuje na miejsce w waszym Top Garage? Zapraszamy do komentowania.



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl